The RichAlvarez Fan Forums

The Plumber Fans Return


It is currently Sun Mar 26, 2017 5:20 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]



Welcome
Welcome to <strong>Stupid Mario Bros Fan Forum.</strong>

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!


Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: The Chronicles of Meh
PostPosted: Thu Aug 28, 2008 10:24 pm 
Offline
Forum Noob
User avatar

Joined: Sat Mar 22, 2008 6:22 pm
Posts: 2465
Location: I don't know
pretty good, series, short, but alright.

_________________
Haters are our motivations.


Top
 Profile  
 
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 29, 2008 6:29 pm 
Offline
Johnny Mushroom Guru
User avatar

Joined: Wed Jun 18, 2008 8:04 pm
Posts: 2374
Location: Saegertown, PA
I don't like them. At all. No clue why. But I don't like it. I didn't get the Richalvarez feel from it.

_________________
This account has been banned for spamming.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 29, 2008 8:15 pm 
Offline
Forum Noob
User avatar

Joined: Sat Mar 22, 2008 6:22 pm
Posts: 2465
Location: I don't know
he looks old. lol, not in a mean way.

_________________
Haters are our motivations.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 01, 2008 4:39 am 
Offline
Commentator

Joined: Mon May 26, 2008 1:55 am
Posts: 1073
The series was probably the lovechild of boredom and a camera. I wasn't crazy about it either. Although I thought the part with the crazy witchy woman bringing the baby to a sophisticated old Mr. Alvarez reading the newspaper was hilarious.

_________________
Image
Imagehttp://www.soundcloud.com/boquimusic


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 07, 2008 10:18 pm 
Offline
Commentator
User avatar

Joined: Wed Jul 23, 2008 10:26 am
Posts: 1455
Location: That's up to you
I liked it! I even replied to Rich on the Filler fourm asking if he can make another. But i will say one negative thing, Rich didn't look like himself even if it was years ago.

_________________
Barry, put in my Signature! And then add a wolf job on it!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 03, 2008 9:46 pm 
Offline
Freelancer
User avatar

Joined: Fri Jul 04, 2008 3:58 pm
Posts: 3650
Location: Sarasota, Florida
i thought they were hilarious
for some odd reason...

richie looked soooo funny!
~Senn<3'sChris&Richie

_________________
I love you guys<3 No matter where I am. This forum was the best thing that ever happened to me. Don't forget that.
Image
Love Senn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 05, 2008 6:01 pm 
Offline
Forum Noob
User avatar

Joined: Sat Mar 22, 2008 6:22 pm
Posts: 2465
Location: I don't know
yea, he also looked like he was 37 to, lol


nice sig.

_________________
Haters are our motivations.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 05, 2008 6:19 pm 
Offline
Freelancer
User avatar

Joined: Fri Jul 04, 2008 3:58 pm
Posts: 3650
Location: Sarasota, Florida
narutoyoshi131 wrote:
yea, he also looked like he was 37 to, lol


nice sig.


haha yeah he looked pretty old

whose sig?
mine?
:P
~Senn<3'sChris&Richie

_________________
I love you guys<3 No matter where I am. This forum was the best thing that ever happened to me. Don't forget that.
Image
Love Senn


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
suspicion-preferred